Regulamin sklepu
Kwiaciarnia popławska
Regulamin sklepu Kwiaciarnia Anna Popławska
- Ostatnia aktualizacja: 05.04.2024
- Informacje ogólne:
- Sklep internetowy prowadzony jest przez KWIACIARNIA “POPŁAWSKA” Anna Popławska, z siedzibą w Jeleniej Górze przy ulicy Piłsudskiego 40a , NIP: 5641508344.
- Korzystanie z usług sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Zamówienia:
- Zamówienia można składać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie wraz z podsumowaniem.
- Ceny i Płatności:
- Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.
- Płatności można dokonać poprzez PayU.
- Dostawa:
- Termin dostawy zależy od rodzaju produktu i miejsca dostarczenia.
- Koszty dostawy są uzależnione od wybranej formy dostawy i są widoczne przed potwierdzeniem zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia:
- Zamówienia realizowane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, chyba że określono inaczej w opisie produktu lub uzgodniono indywidualnie z klientem.
- Zamówienia złożone w weekendy lub święta będą przetwarzane w pierwszym dniu roboczym po tych dniach.
- Data i godzina dostawy zamówienia są określane przez klienta podczas składania zamówienia. Staramy się spełnić preferencje dotyczące daty i godziny dostawy, ale prosimy o zrozumienie, że niektóre terminy mogą być ograniczone przez dostępność produktów oraz harmonogram dostaw.
- W przypadku zamówień na specjalne okazje, takie jak śluby, urodziny, czy inne wydarzenia, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia możliwego terminu realizacji i dostawy.
- Szczegóły dotyczące czasu realizacji dla konkretnych produktów mogą być dostępne na stronie produktu lub uzgadniane indywidualnie z klientem.
- W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia w określonym terminie, skontaktujemy się z klientem w celu ustalenia alternatywnych rozwiązań.
- Zwroty i Reklamacje:
- Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Jednakże, ze względu na nietrwały charakter kwiatów i świeżości produktu, zwroty kwiatów nie są możliwe po upływie tego terminu. Klient zobowiązany jest zgłosić intencję zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
- Reklamacje dotyczące jakości towaru lub innych nieprawidłowości należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, jednakże ze względu na nietrwały charakter kwiatów, wszelkie reklamacje dotyczące ich jakości będą rozpatrywane priorytetowo.
- Reklamacje należy składać drogą mailową anna@kwiaciarnia-poplawska.pl lub telefonicznie 887 888 771
- Prywatność:
- Dane osobowe klientów są przechowywane i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności.
- Odpowiedzialność:
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnych lub nieprawdziwych informacji podanych przez klienta.
- Prawa Autorskie:
- Wszystkie treści, zdjęcia i grafiki na stronie są chronione prawem autorskim i nie mogą być używane bez zgody.
- Postanowienia Końcowe:
- Niniejszy regulamin może ulec zmianie. Aktualna wersja regulaminu zawsze jest dostępna na stronie sklepu.
- W sprawach spornych sąd właściwy będzie sąd powszechny według miejsca siedziby sklepu.
- Dziękujemy za zakupy w Kwiaciarnia Popławska!